kesepian :(

salam semua :)

hari nie mood agak terumbang-ambing . ngk tajuk jea dah boleh faham kan ? mana tknya satu hari nie rasa mcm diabaikan oleh si dia . haih ! sedih teramat kowt . disebabkan malas nak mulakan pergaduhan maka saya hanya diam dan tidak berkata apa-2 pada si dia *ayat BM masih bagus :D padahal dlm hati ? rasa tertusuk-2 tawuk ! hmm , lumrah kowt kalau dah COUPLE tipu tkde jadi mcmnie . tk pernah pulak dgr pasangan berCINTA tkde masalah . tapi , kalau ada kan ? it's so AMAZING ! nak jugak lar rasanya RAMPAS lelaki tuu dari kekasih hati . *pedulik ape kan ? HAHA ! 

*okey , saya dah mula merepek . lebih baik teruskan apa yg nak diceritakan :)

actually , saya RINDU sgt-2 dengan kekasih hati saya . SHAHRUL NAZREEN :( awak ! bila nak balik nie ? penat lar tunggu . terseksa hati nie tawuk ! *ayat tk boleh blaa :p kali nie awak tinggalkan saya lama gila kan ?    saya dah tk sanggup nak menahan rindu dekat awak lagi . awak cepat-2 lar balik taw ! dah 2 bulan tk jumpa awak . awak tk RINDU saya kew ? awak nie kerja kuat sgt lar . kalau yek pun nak simpan duet buat KAHWIN , agak-2 lar yek . *perasaan jea aku :D saya tetap setia menunggu kepulangan awak taw sayang :) awak kat sana jgn nakal-2 okey ? jaga diri and semua lar . malas nak tulis panjang-2 . sayang awak ! muaaahx ! *gedik betul :p

gambar kat bawah nie menunjukkan saya mmg betul-2 rindu dea tawuk ! :(



No comments:

Post a Comment